.::pengikut geng gue!::.

Monday, April 12, 2010

~capek::ponat::penat nk mampuih~

uuuu~ arini cm biasa..kul 4 pg gue dah bgn...sejak dpt dmm mlm ni..time ni dah jadi cm waktu wajib untuk gue bgn...bgn untuk solat kata en boipren..hhuhuh~ tp pg ni...rs cm xmampu sgt nk solat..sakit porut..dan loya2 dah 3 malam cm ni...xtaw apa sakit nyer...kalu ikot sejarah silam...gue mmg ada sakit2 porut ni kalu salah makan menda yg ada lada hitam(buruk lak kalu guna dlm b.m huhhuh)...so bila dok sakit perut..gue lyn jer mmbuang..tp kali ji pelik skit..siap berdemam2 lg...sooo
pg tadi sbb dah tak thn sgt...gue pun g ar P.K a.k.a pusat kesihatan...kak aizom yg bwk ngan ambulan PGU **** nyer...huhuh..smpai2 kat P.k xramai org juz tunggu sekejap jer..then dah jmp doc...mmg terbaek ar doc tadi tu..huhuhu..dia siap suruh wat urine test sbb nk tngk kandugan dlm perut..opSSSS...nge2 nak tngk apa mslah sbnar nyer...huhuhuh~
check2 rupa2 nyer air dlm bdn berkurngan..sooo dia suruh masukan air..or gue kena minum air sendiri..sooooo gue ambik kptsn minum air sendiri sbb stil leh minum lg...lagi pun..gue tak suka cucuk2 ni..sakit kot...scary2~...
tadi dpt 7 jenis ubat...mcm dah tujuh jenis bunga lak gue rs..ubat yg mcm2 kaler..tp xsodap..nge2~ SBB nk sihat..gue layan jer ar ubt tu...makan2 trus lalok...ni baru jer sodar,..then trus memblogkan diri...lalalalalla~
doa2 mlm ni tak dmm n cirit birit lagi >>>uuuu jorok2>>>

amin~~~

No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...