.::pengikut geng gue!::.

Saturday, May 1, 2010

mmmm~~

motif wat blog arini sbb buhsannnnn~ sgt2 buhsan....~
nk kluar ar..tp memikirkan banyak keje..ke nk stay kat umah jer...packing2 barang n balik kedah esk...lgpun~~ cm biasa...hujung minggu adalah minggu yb bz untuk en boipren...soooo en girfren kena ar pandai2 nk mengisi waktu terluang yg ada.... ;p
senarai yg gue nk wat today:~

√kemas bilik yg dah berselerak ni...dah 75% siap...

√basuh2 baju....stil ngah tunggu turn...housmte gue ni..tp gue nk basuh..dia pun sebuk nk basuh..huhuh ke gue yg tak cpt2 ltk baldi tu..huh ;p

√shoping2 ptg skit baru kluar...nk beli apa ek? blur2...smua dah beli last week....


1 comment:

The Honourable Chako said...

at first i think it annoying
but lately i became like it...

(fyi it all about your bee at corner of the explorer...kind kiut!)

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...