.::pengikut geng gue!::.

Wednesday, June 2, 2010

~layAN~

  • mood: buhsan ngan jiwang2 skit kot...tah...mood bercmpur gaul ;p
  • lokasi: lab CIS yang sgt sejuk
  • cuaca: cerah kot...sbb lampu semua pasang :p


lagu yg gue dok layan..bila sorang2 kat lab...uuuuuuuuuu~ kangen sm semua org..
lagu ni khas untuk super hero...mak ayah..adik..banchik..angah..bnchaq...mmber2 yg ari2 gue rindu.....wwwwwwwwuuuuuuuuuuuuu~


Kangen

Artist: Dewa
Kut'rima suratmu t'lah kubaca dan aku mengerti
Betapa merindunya dirimu akan hadirnya diriku
Di dalam hari-harimu bersama lagi

Kau bertanya padaku kapan aku akan kembali lagi
Katamu kau tak kuasa melawan gejolak di dalam dada
Yang membara menahan rasa pertemuan kita nanti
Saat kau ada di sisiku

Semua kata rindumu semakin membuatku tak berdaya
Menahan rasa ingin jumpa
Percayalah padaku aku pun rindu kamu
'Ku akan pulang melepas semua kerinduan yang terpendam

Kautuliskan padaku kata cinta yang manis dalam suratmu
Kaukatakan padaku saat ini 'ku ingin ada di pelukmu
Dan belai lembut kasihmu tak 'kan kulupa s'lamanya
Saat bersama dirimu

Jangan katakan cinta
Menambah beban rasa
Sudah simpan saja sedihmu itu
'Ku akan datang, oh..

4 comments:

yui92 said...

kalau kangen balik kang bawak souvenir k...ahaha

ain sONono~ said...

hendak apaka?
gue mybe blk around 10 or 11 hb...bgtAW mak kay...nge2~

baincardin said...

Salam...

Aminkan Doa Imam Masjidil Haram

ain sONono~ said...

amin~

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...