.::pengikut geng gue!::.

Sunday, June 13, 2010

~selamat hari ayah~

mood: rindu sm family d kedah
lokasi: bilik kecik..,rindu bilik besar kat kmpg>>>>
cuaca: cerah di luar...mendung d dlm..uuuuuuuuu~ rindu ayh..mak..tam2.. :(


surat untuk : Zainol Abidin Bin Salleh

ayahanda tersayang,
apa kabar ayah kat kmpung? alang di sini makin sihat...berat makin bertambah-tambah...ayah mesti rindu kat alang kan? dah hampir2 sebulan alang tak balik kedah..uuuuu rindu nyer nak manje2 ngan ayah...arini hari bapak2 sedunia..maap sgt tak sempat nk smbut sama2..tp alang jnji, nnt alang balik akhir bulan ni, alang belikan adiah yang terbaek dari ladang untuk ayah kay~
mak sihat ke ayah? semalam alang call mak cm happy jer..huhuh...mesti mak pun rindu alang kan? huhh~ uuuuuu,...rasa cm malam ni gak nk balik kedah..tapi sebab ada keje yg kena alng wat kan dlu..soooo x leh nk blk lagi... tam2 ok tak ayah? dia wat hal lagi tak? ayah suruh jer dia tolong ayah kat bendang tuu..tak pun suruh dia potong rumput kat uitm..dapat ar duit skit...ni asik main kom jer..nge2~jeles alang...dlu masa kecik2 alang tak main pun kom cm dia... ;p
mmmm~ bila wat surat cmni..alang rasa cm nak nagis jer..igt bertapa nakal nyer alang dlu...asik nyusahkan ayah jer...dari kecik alang suka shoping2..n ayah tanpa marah..akan bagi duit kat alang...uuuuu~ terima kasih ayah...insyaALLAH...kalu alang berjaya nanti..alang takan lupakan ayah...ayah sebut jer apa yang ayah nak..alang akan cuba penuhi...

******nangis tersedu2 wat entry ni....uuuu...sobs..sobs....sambung wat surat semula******
*
*
*
Ayah...alang dah xleh nak tulis surat lagi...sedih beli igt kat ayah...uuuuuu~~ alang mintak maap kalu alang ada wat salah kay...lOVE u AYAH>>> ayah adalah laki pertama yang alang SAYANG sgt...dari kecik...sampai sekarang ni..dan sampai bila..
LOVE U>>>>>> muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaahhhhh~

dari:
anak mu yang makin montel
~NURUL AIN ZAINOL ABIDIN~

5 comments:

yui92 said...

oh kakakku mensyahdukan....scew me...aku xbuat prob k...

yui92 said...

uikz...aku suruh ayah baca...ayah kata(aku buat summary ja noh)

-terima kasih
-jgn sedih2 sgt
-nostalgia lalu,... (uhuhu xingat r pjg ayah sbut nnti blik hg tnya len noh)

The Honourable Chako said...

muhamad syakur fakhri...

kpd bakal bapak mertua...sesungguhnya anakanda ayahanda seorang manusia yang bjiwa sentimental dan bg pihak bakal menantu ayahanda mohon diampunkan segala dosa-dosa anak ayahanda itu..

ain sONono~ said...

tam2: uuuuuu~ ayh tak kutuk2 alang kan?? nge2~ syahdu2...ayh tak pnh marah alang kay...syg ayah..nnt balik nk ty ayah semula..uuuu..nk cal tkt nangis lak..sooo kasi cool dlu baru cal.. :)

chako busuk: br taw ke awek awk ni sensitip? huhuh.. cr en chako mintak maap tu cm cik ain ni wat salah yg besar bgt..huhuh~ juz dlu ms kecik n masa besar..>>>sebelum lagi2 besar cm skrng ni>> suke habiskan duit ayh kearah yg bukan2 seperti shoping menda yg tak penting....tp skrng ni..cik ain ni dah berubah taw.. ;p

Sang Rembulan said...

sediihhh..nanes jgk..huhuhu..anak2x ayah yg pompuan, fizikal ja nmpk tough..tp dlm hati ada taman...huhuhu..sensetip..

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...