.::pengikut geng gue!::.

Tuesday, November 9, 2010

~alone!!~

mood: sengguguuuut sakit!
lokasi: umah baru di belakang pkd
cuaca: sejuk...dingin...mlm sunyi
layan lagu: muse!!!!!
weet2
dah lm tak membebel2 kat sini...huhuh...busy loh...mklm ar, gue ni baru jer pindah
tmpt keje...dari vektor negeri ke daerah temerloh...huhuh
tmpt ni sunyi jer...mlm2 pun kedai tutup awal...
bgn pg2 siap ada bunyi ayam n serangga lg...
sgt terasa seperti di kmpung...nge2~

arini dah nk masuk mlm kedua ar gue tido sorng2 kat sini...minggu lps...mak n ayh gue ada dtg
tmnkan gue kat sini...nge2...even gue ni gns...tp mklum ar...ANAK POMPAN BONGSU...harus ar di manja skit...lalalal...nangis2 gue time diorg nk blk...walhal bfr ths ok jer...nge2...sungguh mengada... :p

semlm gue tido dlm tangisan...tp arini much beter...dah x sedey2...
smlm mmg xleh blahbtoi...msk jer umah nangsi...nmpk kerusi mak nangis...
masuk toilet...tngk paip yg ayah baiki nangis...masuk bilik pun nangis...
hahahhaha~
dah mcm kena sawan teriak lak...asik melalak jer....

nsb baek arini OK jer...even emosi tu masih terasa...nge2~
AYAH...tq...luv u.....muah2~
MAK...tq jugak...luve..love u....

okay2...skrng layan gmbar mak n ayh gue....xmo membebel pnjng2..
sbb gue dah start nak emosi semula...wuaahhh!!!!!!!

ini ayah gue...dia sgt kuat dan gagah...leh drive dari kedah ke pahang... :)

ini mak gue...leh wat semua menda...dia lah enginer...dia lah supervisor...tukang jahit...chef...and mcm3 lagi....rindu!!!! gue bnyk trun perangai mak ar...suka nangis...neg2~

jom terbang pulang ke kedah!!!!!!!!.....tp bila??

wuaaaahhhh2~






No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...