.::pengikut geng gue!::.

Thursday, November 4, 2010

~poning dalam happy?~

mood: poning2 lalat...tp happy...layan~
lokasi: opis baru...bilik kecik di unit vektor
cuaca: cerah
layan lagu: all about u by mc fly
weet2~

kagum2...gue dah hmpir2 seminggu kat temerloh...nge2~
tempat baru yg mula2 ku pk teruk n tak best...
last2...baru gue taw,...
tempat ni BEST~~~
huhuh...rs cm gue ngan team ni dah lm...even baru 3 hari...alalallaa....
MOH pun ok jer...juz dia suke buli gue yg baru ni...
menguji kebijaksanaan gue yg mmg bijak ni.. >>>hakhak...ayt nak bgs jer :p
meh2...
rapat2 skit....
nak citer tugas2 gue kat sini... :)
gue keje as ahli kaji2 serangga...ngan KKM....
best keje ni sbb kena wat research n yg plg best...leh wat keputusan sendiri n tak buhsan cm jadi lec..
huhuh..penat taw jadi lec..semua menda nak kena cover...
keje cm gue ni...nak duduk pun ada org kasi kerusi >> hahah~ satu lg penipuan cik sonono
dlm erti kata lain...keje kat sini even susah or penat...tp kita enjoy ar...
layan kes ari2...layan nyamuk yg sgt jahat...semua ada ar...nge2~
kay2...
nnt ada ms gue tnjukan gmbar tmtp keje gue kay...\

muah~

No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...