.::pengikut geng gue!::.

Monday, December 27, 2010

khai tunang mirul :)

lokasi: opis
mood: hapy tp ponat :p
cuaca: mendung
layan lagu: amanda

Weet2~

Kepenatan masih terasa…setelah bercuti selama 2 ari ke k.l…nge2

(bajet cm bercuti jauh ar sgt…)

Huhuh….

Ari sbtu lepas…aka 25/12….kawan gue…

yg boleh dikatakan BFF jgk ar…bertunang…

mjlis yg penuh ngan adat pepatih (jap2 btoi ke ejaan nyer cmni?)

Gue g sn ngan en bf dan kawan2 baek gue jugak…

dari bangi dua bijik keta…. Mula2 tu agk jam jalan…

tp ALHAMDULILLAH….kitorg semua smpt smpai bfr majlis start…

sbb dah lama x jmp geng2 master ni…agk riuh piruk rendah jugak r umah khai

dgn kehadiran kitorg ni…

apa2 pun…

gue wish khai n mirul semga berkekalan n yg paling pnting

kawin jgn lupa jmpt gue kay…

kalu tak…nnt gue sentap :p


ini adalah khai versi sopan ok


kawan2 yg sgt xcited...

huhuh~ ni jer gmbar yg gue letak kat sini…

yg lain ada kat fb gue…sila2 ar usya kay…

MUAH~


No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...