.::pengikut geng gue!::.

Wednesday, December 29, 2010

~situasi d PKD~

cuaca: ujan renyai2~
mood: baek...aka ceria cmpur sengal2

Weet2

Ini merupakan entry pertama gue tentang diolog2 sengal yg gue sendiri adapi…

Kay2…cuaca n lokasi merujuk kpd kejadian terjadi kay…. J

Cik penyambut tetamu: jap2 adik2…xleh masuk…ni pejabat kesihatan.

Cik pegawai a.k.a gue: eh….ni sy ni… cik ain

Cik penyambut tetamu: Ya ALLAH, maap cik ain, igt tadi datin mana tadi, nmpk lain arini

Cik pegawai a.k.a gue: garu2 kepala, tngk cermin n blah…

PERSOALAN nyer!!!

Apa yg lain nyer akak… gue pkai bj kurung jugak…xder pun tukar trnd ke apa…

ADOI~

Konpius gue!

ini muka yg lg konpius!!! apakah yg pelik nyer??

mmmmmm~


......

..............
.....................
..........................

MUAH~


No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...