.::pengikut geng gue!::.

Sunday, October 24, 2010

~dari kuatan ke bangi :)~

mood: happy bgt~
lokasi: ruang tamu umah sewa lama
cuaca: mendung n ujan renyai2~

weeet2~
dah lama tak update blog rupanyer...huhuuh...mybe sbb busy bgt..
rindu2 nk membebel sorang2 kat sini..
even blog baru ni tak ramai yg taw n ikot...tp stil rs enjoy mcm zmn kegemilangan dlu..
bila ada jer yg taya np blog u dah cm budak2...basic n etc..gue boleh jwp ngan senyum jer...huhuh...xtaw nk ckp apa...lalalallaa~
terasa sperti artis lak..
actualy rs mls nk tukar2 bgai tu..bila tah virus M ni nak ilang...gue pun xtaw...

kay2...berbalik pada title gue...arini dah dua ari gue kat bngi..misi kali ni nak shoping sbnr nyer, sekali gj blum msuk...wuaaahhhh sedey2...terPAKSA pow en chako...huhuh(TQ SAYYYYANGGG)
smlm seharian shoping...sungguh puas n best...arini misi nak siapkan report n then jmp prof esk dan pulang ke KUATAN semula...

rutin harian..KERJA!!KERJA!!

bai~

No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...