.::pengikut geng gue!::.

Monday, October 25, 2010

~ukm di hati ku~


mood: happy
lokasi: ukm terrrcinta
cuaca: baek...cerah2 aja~

weeet2

sekarang gue berada d ukm n lebih jelas lg d lab sistematik..oooooooo
rindu nyer lab ni...dah hmpir2 2 bulan tak dtg sini...
rindu2
okay2...entry kali ni nak tnjuk kan lab tmpt gue wat master..huhuh...
nnt gue updates gmbar opis n lab gue keje lak kay...nge2...

meh2...

usya2...

eh2 cilap2 ini gue...bukan lab..lalalala~ :p


see2...betapa bnyak nyer barang kat bawah kaki gue..hahaha...
segala racun ada... :p



ini adalah benda ajaib yg ada kat lab gue...dlm erti kata lain..barang ajaib yg leh nmpak menda2 kecik..lalallaa....sgt misteri...huhuh...
semak kan!!!


ni la menda yg geu dok belek2 ari2 selama 2 tahun...gue kena letakan nama menda alah ni...
huhuh...cm ner nak taw nm menda alah ni??? taya n tngk ic. lalalala :P


huhuh~ ni jer yg gue mampu tnjuk kat u all...huhu...
gue skrng dah tak guna lab ni..tp brg gue bersepah kat sini...smpai time dak2 ni gotong royong, diorg ckp bnyak giler brg2 gue...
hahahha...cian korang kan kena kemas brg gue...

SORRRYYYY kay..

kay...dah2 gue nak setel kan keje a.k.a report jap..
ptg skit nak balik kuatan semula....

BUBBBBBYYYYEEE,,,muah~




No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...