.::pengikut geng gue!::.

Friday, October 29, 2010

~copet2~

mood: cuak tahap cipan
lokasi: opis a.k.a bilik beku
cuaca: cerah2
lagu tema: cinta dlm hati :)

weeet2~

arini ari terakhir kat kuatan...wuaaaahhh~
cpt nyer masa berlalu...rs cm semlam jer gue n neney dok sesat2 cari jalan kat kuatan ni..
huhuh rupa2 nyer dah 2 bulan...mcm2 menda yg kitorg wat bersama...
huhuhu....
lps ni masing2 kena bawak diri masing2...
sorang kat temerloh >>>ni tmtp gue
sorang kat rompin >>>ni tmpt neney~

wuaaa....np tertiba rs sedey lak ni...
dah2 STOP...xmou citer lg...korang tngk jer ar gmbar2 ni....wuaaaa~



ni muka gue ngan mmber gue ms hari pertama keje...pucat2 :P


ini jalan nk ke umah kitorg...a.k.a selama 2bulan kitorg dok sini ar :)


time ni gue g jalang2 ngan neney,..huhuh firstime g lepak TC..time bulan pose if tak silap...


eh2 motip gmbar ni...huhuh nk bgtaw gue ngan mmber gue skrg hak kerajaann...hahahah...
mn2 jer kena cmpk gue akan idup jgk..lalalala


gambate2 neney n me~


SMGA kita leh jadi pemimpin yg baek...cewahhh!!~


No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...