.::pengikut geng gue!::.

Sunday, February 27, 2011

cik sonono gumbira...anda pun harus gumbira

lokasi: bilik kecik, umah sewa dibelakang PKD
mood: hapy nak shoping!
cuaca: cerah..yeahhh~
layan lagu: tak layan apa2 sebab dok tengok movie!



Weet2


Alo~

nak taya skit boleh...kalu ari ahad or sabtu...korang semua selalu gi mana? sila jawap ngan jujur...

ekekeh~

terutama...weekend yang akhir2 bulan..hakhak~


kalu GIRL2(ops!) cam cik sonono ni...sure ar gi SHOPING....

setelah membayar semua hutang bagai...ada baki skit...tangan mula ar rasa gatai nak membeli nge2~


ohhh~ NOOO~

apa yang gue dok cakap no...


actually


kali ni...cik sonono nak tunjuk muka cik sonono yang HAPPY...sebab...baru2 ni...

ada makhluk ALLAH ni...cakap gue selalu post gambar muka sedey...(ye ke?)


soooo~


bagi nak membuktikan semua itu dusta.....

cik sonono...

dengan ini....

mempersembahkan...

gambar terbaru....cik sonono....berwajah GUMBIRA...


TARA!!!



cukup gumbira x? sila abaikan jari aka tangan misteri tersebut...



ini muka senyum gedik!


ekekeh~...


sooo


sekian...semoga cik sonono dapat mengembirakan hati KAMU yang merequest gambar senyum cik sonono~ ekekeh~...

kepada kamu!

muahh!

Nota kaki: selain nak tunjukan gambar cik sonono senyum...motif lain entry ni adalah untuk bagitaw keHAPPY cik sonono sebab nak gi shoping hakahk~ banyak menda nak beli ni...!

MUAH~


2 comments:

yui92 said...

eiiii sapa yg request ni? sabo je la =p=p


hehe shoping2 tu ingat2lah adikmu yang sangat comel ini ~

The Honourable Chako said...

ini baru betul gambar ceria....tidak spt gambar2 sebelom ini...haha...

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...