.::pengikut geng gue!::.

Sunday, February 20, 2011

kumpul semua aktiviti..wat satu post...ini tanda budak malas atau budak busy? ekekeh~

lokasi: umah kecik belakang pkd
mood: mood monday blues tengah meresap masuk~
cuaca: baik-baik aje
layan lagu: cinta kristal..hakhak...semua sebab mentor



Weet2

Cik sonono malam ni keseorangan lagi…hukhuk~

Housemate semua balik rumah masing2..so tinggal ar gue sorang2..

Hummm~ sure korang pelik kan…napa dua ari ni..cik sonono tak berleter pun kan?walaupun tak balik kedah or sibuk bershoping… Ekekeh~

Actually…minggu ni…gue dok dalam daerah ni jer…ekekeh~

ari sabtu and ahad…dari kul 9 pagi sehingga 7 malam..kawasan umah gue letrik takder…sbb org2 TNB tukar kabel…(bila tengok orang pakai baju TNB..mula ar rasa rindu kat tempat keje di bangi dlu..hukhuk~)

soooo bila xder letrik….gue pun mula ar merayap ke kawasan yang sepatut nyer…

ekekeh~

eh jap2…before that..nak letak gambar gue and d geng makan ikan sungai yang banyak tulang..ekekeh…ni ikan mayak fresh taw…terbaek dari sungai PAHANG…







TQ kepada PENAJA J

Sabtu 19 febuari 2011

sebab tak g mana2…gue ambik partime jaga baby qalisya..ekekeh…actually ni baby housemate i…sbb dia nak g spa…dia tinggalkan anak dia yang sangat cute kan cik sonono yang sangat penyayang

oleh kerana letrik takder….gue ngan muka tak bersalah telah membawa baby ke umah puan nina yang terletak di hospital..ekekeh~

lepas dah lunyai baby kitorg kerjakan…baby pun tido ngan nyenyak nyer…see2 chumel kan…



Ahad 20 febuari 2011

Letrik xder jugak..tapi sebab iman yang kuat…(bajet2) gue bertahan jugak kat umah..and Alhamdulillah…letrik ada semula around kul 1230...sooo sempat ar tengok melodi..ouch…gossip suka sangat…lalalala~

Then…petang tu..lepas mengeluarkan sedikit lemak terkumpul…ada budak cute bagi salam..rupa2 nyer anak jiran gue…

Dia bawak

Ini…

,….

………..

Nyum2…cik sonono suke makan…tapi kalu pulut ni kurang skit…ekekeh…

Tapi sebab dah rezeki gue…gue makan ar jugak….

Sedap…

And membuatkan gue rasa nak balik kedah hukhuk~

Nota kaki: nak ambik cuti seminggu ar minggu depan…ekekeh~ nak balik kedah,..tapi stil kena tengok jadual dlu…

MUAH~

2 comments:

sayagilamakan said...

pengat durian ke k.ain??teringat x kisah durian??hahahahahha

ain sONono~ said...

ekekeh~

harus ar igt...muah2~

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...