.::pengikut geng gue!::.

Wednesday, January 5, 2011

akan banjirkah daerah ini?


lokasi: opis ku
mood: cmpur2
cuaca: mendung2
layan lagu: hujan ar..

Weet2

Geng2 mafia blgger skalian…

Meh gue nak bgtaw ni…ada satu gosip~….

Huhuh…gossip ke???

Xder r..sbnr nyer gue nk kongsi info ngan u all…

Arini gue g mkn kat tmtp biasa tuk kitorg melahap ar..

Smlm kitorg g..tp kdai tu tutup…

sooo kitrg pun ..smpt ar usya2 keadaan sg PAHANG tu…

sbb kedai tu sblh jer ngan sg PAHANG tu...

Nge2…time tu dah cm jakun dah…

Gue ngan BC (budak2 cun) dok xcited tngk paras air sg tu…yg dah cm xnormal dah..

Tinggi beb….

Kalu tak caya…korng cuba tngk gmbar kat bawh ni…

,,,.............

tinggi kan? air tu dah smpai kat paras tmtp org dok mancing....

huhuh~
kay2...gmbar bawah ni lak...gmbar arini...
nge2~
muka dak2 yg dah keboroian sbb dah selesai melahap... :p


ini gue...n salah sorng dak BC :)


tngk2...paras air makin meningkat...wauuuu~

amaran bnjir bermula...........

huhuhuh.....
sbb kali pertma nak menghadapi bnjir ni...gue rasa xcited sgt...
and
dlm masa yg sm....TAKUT....
gegeggegege~

doakan kitorg...pasukan PENYELAMAT yg gns dari KESIHATAN ni....
berjaya dan terSELAMAT dari bencana yg bukan2...

huhuh~...


MUAH~




2 comments:

yui92 said...

kalau banjir boleh la main air...=p

ain sONono~ said...

ekekeh~
tu ar...tp ayah dah pesan....jgn main2 ngn air...nge2~

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...