.::pengikut geng gue!::.

Monday, January 3, 2011

menu tengahari...biskut tiger susu~

lokasi: opis ku~
cuaca: cerah
mood: kepala masuk air
layan lagu: perpisahan by KRU

Weet2

Arini ari yg membuatkan kepala gue masuk air lagi…

Permulaaan keje untuk thn baru yg membebankan…nge2~

Meting…

Meting…..

n…meting lagi….

Last2 gue yg melting nnt….huhuh~

Meting td dari kul 830 until kul 1400 ptg…

Giler….kepala trus toing2…

Masuk opis…semua org xder….

Nk g lunch dah mls…

Nsb baek gue ada bawak bekal…

NGE2

ni ar bekal yg gue bawak arini!!!!!!!!!!!

NYUM2~

biskut tiger susu yg NYAMAN~



see2...gue makan ngan lahap nyer sbb sgt lapo~ nyUM2

kay2....
gue nak smbung makan ni...nnt gue updt lagi kay...

,.....
bUBYe~



MUAH~


No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...