.::pengikut geng gue!::.

Sunday, January 2, 2011

diolog mereka dbumi beku part 1


lokasi: umah sewa d belakang PKD
mood: kepenatan...leh tolong ironkan bj gue x?
cuaca: gelap...xsure
layan lagu: pupus by dewa~

Weet2

Kejadian berlaku semasa gue cuti2 MALAYSIA bersama dua budak terencat cun (BC). Time ni kitorg kluar dari otel konon2 nak celebrt new year kat bumi sejuk d semenanjung Malaysia.

LOKASI: pasar malam jual sayur..stwberi..dan macam2 ada

Mamat terencat 1 : ai kak long…air mau? Ni kopok pun ada…

Mamat terencat 2 : weh2 diorng air xmau…kawin mau ar kot…jom2 kawin…

Gue n BC wat2 muka poyos n control macho cun…tup2 muncul diolog sengal~

Mamat terencat 1 : amboi sombonk nyer…cantik nyer SANGGUL~

Trus gue ngan BC gelak cm nak mampus…smpai semua org dok tngk kitorg ….


TAW X NAPE KITORG GELAK CM NAK MAMPUS???

sbb.....

tngk ar gmbar bawah ni...

Tngok2…menda alah yg kaler2 kat ats kepala member gue ni di panggil sanggul adoiii~

Pelik btoi....nge2

ini gmbar lokasi n ari yg lain..tp 'menda alah' yg sm tu...

~

............

p.s: ke memang org pnggil menda alah tu sanggul? Nge2~

MUAH~






No comments:

|| semua yg menarik ||

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...